Redactie Radio Centraal Rotating Header Image

De Engie-deal

Share

Jeroen Van Lysebettens, kamerlid voor Groen in het federaal parlement en onder andere actief in de commissie Energie en Klimaat, lichtte ons toe wat het nog vage plan van onze overheid is met het min of meer aftandse Belgische kernreactorenarsenaal, en waarom dat niet zo’n goed idee is. We hadden het verder over de evolutie van de inzet van kerncentrales voor de opwekking van elektriciteit in ons land en elders.

0 Comments on “De Engie-deal”

Leave a Comment