In de studio: Luk Vanmaele (stedenbouwkundige) en Al El Moussaoui (beleidsmedewerker SAAMO), allebei actief bij de vzw Oostnatie. Die heeft een concessie op dat deel van het ‘Park Spoor Oost’ dat niet bij gelegenheid dienst moet doen als giga-parkeerplaats of voor de Sinksenfoor. Met vier oude treinwagons (Bar Oost), wat oude hangars vanop de kaaien, een speelheuvel en nu ook een Droomgaard rond een Droomhut is dit een gezellige plek geworden.
Voor onder andere de inhuldiging van die Droomgaard zijn er vandaag en morgen festiviteiten en inhoudelijkheden gepland.
We hadden het over de voorgeschiedenis van het terrein en wat Oostnatie hier nog graag gerealiseerd zou zien.
Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: Apple Podcasts | Android | RSS


0 Comments on “Update Park Spoor Oost”
Leave a Comment
You must be logged in to post a comment.